onsdag 29 december 2010

YOUTH - Låt Din vilja ske


Eftersom Laura i inlägget under tipsade om en grym bok så måste jag få tipsa om en grym skiva!
"Youth - Låt din vilja ske" heter den. Den är inspelad under Youth 2010 under en lovsångskonsert. Vi var där - det var heelt awesome och skivan är också awesome! Köp den! Man får även med en DVD från lovsångskonserten. Åh, jag vill tillbaka!

Sen så tycker jag att du ska lyssna på skivan "And if our God is for us" med Chris Tomlin. Även den är grym!

God fortsättning på julen! :)
Kram Jemima

1 kommentar:

  1. hejhej.
    Jag heter Johanna och jag går på Livets Ords Kristna Skola...och är medlem i ungdomsteamet på livets ord.
    Skivan är jättebra tycker jag med, min syster har skrivit tre av Låtarna...Tillhör dig, Åh vad jag älskar dig och Mitt hjärtas längtan!
    :)) fin blogg ni har ;)

    Ni är välkomna tillbaka :))

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU VILL LÄMNA SPÅR EFTER DIG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...