onsdag 29 december 2010

Boktips!

Tjejer! Jag hoppas att ni inte har glömt den här boken?
Det kanske verkar svårt att skriva ner saker om den personen du har, men ett tips; Be, prata med Gud, tala i tungor, få iallafall en bra start med Gud innan du börjar skriva. Där efter kommer Gud att hjälpa dig att hitta de ord som ska stå i boken! Jag hoppas verkligen att många av er har kommit ihåg att skriva i den! :)



Och nu vill jag bara tipsa ALLA om en fantastisk bok som ni måste läsa! Den är fängslande och ja, jag kan inte förklara med ord! Men iallafall, LÄS BOKEN! :)

KRAM! /Laura

3 kommentarer:

  1. Jag håller helt med!:D Läs den den är underbar!
    Kram! / Mirjam

    SvaraRadera
  2. Vad sköna ni är tjejer!
    Jag har saknat er såååå mycket nu när det är upphåll...
    Ska bli gott att få träffa er snart igen!

    KRAM
    Nina

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU VILL LÄMNA SPÅR EFTER DIG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...