söndag 18 oktober 2009

Sorry!

Förlåt att jag inte har bloggat!
Vi fotade ingenting i onsdags... Vi var i vår kyrka och övade, övade och övade.
Vi fikade också.
I början så frågade Nina oss vad som gör oss glada.
I slutet bad vi tillsammans och sjöng en lovsång.
Nina sa att om fienden kan stjäla vår glädje, så kan han stjäla vad mer han vill.
Men om han inte kan ta vår glädje så kan han inte ta någonting annat heller.
Så i fredags när det var många som var ledsna och/eller sura i vår klass, så sa jag till några att, nej, nu ska vi vara glada!

Idag var jag hemma hos Nina och jag och hennes dotter, Sandra satt och "planerade" och började skriva på en grej som ni förmodligen kommer få veta vad om ett tag...
Vi jobbar så bra ihop, jag och Sandra!
Vi tycker lika och ja, vi funkar superbra tillsammans!
Både hon och jag har så sjukt mycket idéer och idéerna passar ihop!
Så gött. :)

Hoppas ni får en härlig vecka, snart är det lov! Jippie! :)

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig på att skriva Jemima... o era idér är verkligen super!!

    Ses i morgon
    KRAM

    SvaraRadera
  2. asså längtar verkligen tills vi börjar öva på de de ska bli så kuuuuuul <3

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU VILL LÄMNA SPÅR EFTER DIG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...