måndag 26 oktober 2009

Hemma hos Nancy

BILDEN FÅR EJ KOPIERAS ELLER ANVÄNDAS TILL NÅGONTING UTAN VÅRT TILLSTÅND!


Hej!
I onsdags träffades vi hos Nancy. Hennes föräldrar hade förberett pizzadeg som hennes pappa sedan tryckte ut i formar och sen fick vi lägga på vad vi ville ha på vår egen pizza.
De blev supergoda!! Tack!
Vi samlades kring matbordet och när vi väl var klara med maten skulle vi säga någonting bra om de två personer som satt till höger om en.
När alla sagt detta skulle vi säga något dåligt om oss själva.
Sedan tog Nina in en och en av oss på toaletten och där skulle vi titta på oss själva i spegeln och säga:

"Jag är fin för Du har skapat mej
Jag är dyrbar för Du älskar mej
Skön är jag i Dina ögon,
en ädelsten i Din hand

Därför kan det kvitta om någon
säger att jag är värdelös eller dum
I mitt hjärta viskar Du sanningen:
att jag är värd mer än guld.

Jag är Din ögonsten, Din hemliga skatt
Du är glad att jag finns till
Jag vill tacka Dej så länge jag lever
och aldrig glömma vem jag är."
Du är så duktig, Nina!

Efter detta spelade vi spelet "Med andra ord." Det var jätteroligt!
Sen bad vi och sa vad vi skulle göra härnäst o.s.v.

Denna veckan har vi ingen tjejgrupp p.g.a. att det är höstlov.
Ha en bra vecka!

2 kommentarer:

TACK FÖR ATT DU VILL LÄMNA SPÅR EFTER DIG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...