måndag 14 september 2009

Monday

Nu är det bara två dagar kvar tills Attitude börjar! :D
Det ska verkligen bli superkul och jag hoppas att det börjar tjejer i Attitude som verkligen brinner för detta, och att de kommer så ofta de kan.

Som ni kanske redan har förstått så är det jag, Jemima som kommer att hålla igång den här bloggen.
Ibland kommer det förmodligen att komma upp foton också, så att det blir lite roligare att läsa bloggen.
Jag hoppas att du tycker att denna bloggen är intressant och att du vill och kommer att fortsätta läsa den.
Jag skulle bli superglad om du ville kommentera också.

Ha en bra måndag!

Jemima

1 kommentar:

  1. Jag hoppas också att många unga kommer och läser denna blogg OFTA!!
    =)
    Ser framemot lite bilder.. =)
    KRAM, ses på onsdag!

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU VILL LÄMNA SPÅR EFTER DIG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...