lördag 6 mars 2010

Laura som skriver!

Tjenare, första gången jag skriver här. Tänkte berätta lite om vad jag tycker om Attitude!

Gemenskapen är underbar och alla tjejer är så goa. Nina, som leder Attitude, är en underbart go moster och ledare. Jag beundrar er alla tjejer + Nina för era fantastiska gåvor som Gud har gett er. Jag älskar er oerhört mycket och jag tycker att det är underbart att få vara med er varje onsdag och prisa Gud! Varje gång det är samling så glömmer jag alla mina bekymmer och jag känner mig glad!
Tack för att ni finns! <3

Kram Laura

2 kommentarer:

  1. aaw, vad fint du skrev lalla! puss på dig :*

    SvaraRadera
  2. Laura... Vi uppskattar dig också, OERHÖRT MYCKET!
    LOVE YOU!
    //Nina

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU VILL LÄMNA SPÅR EFTER DIG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...