torsdag 5 november 2009

Vilken vecka!

Hej allihopa!
Det är sandra som skriver idag.
Jag , Nancy och Nina var sjuka i onsdags så Attitude blev inställt i onsdags.
Just nu sitter jag vid tvn med min lille bärbara ÄLSKLING och dricker te :D
Har hemsk huvudvärk och 40 grader feber.
Tack GUD för att detta är över snart!
Saknar tjejerna så mycket!
Jemima du gör ett otroligt jobb med denna bloggen <3
Vi visade upp Lifehouse - Everything dramat i tisdags i skolan.
Allt gick super förutom att jag landade på mina fingrar när dom andra skulle knuffa ner mig på marken så jag stukade två fingrar. Inte så smidgt!
Men eftersom jag var rädd för att ramla igen så lät jag laura ta min roll i nästa uppträdande.
Det gick också hur bra som helst :D
Jaa ni får ha det så bra KRAM // Sandra

STRÄNGT COPYRIGT PÅ BILDERNA OCH FÅR INTE ANVÄNDAS AV NÅGON FÖRUTOM TJEJERNA INOM ATTITUDE.

1 kommentar:

TACK FÖR ATT DU VILL LÄMNA SPÅR EFTER DIG!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...